esmaspäev, 14. detsember 2015

Uus diivanikate



Tapeet ühes seinas on meil suure mustriga, sellepärast sai kunagi koju ostetud ühevärviline diivan. Diivanikatte tegemine oli mul ammu plaanis, aga sageli on nii, et see ajutine asi peab täitma oma rolli ikka kauem kui ajutiselt.  Nüüd aga, mil ma olen end käsile võtnud, on valminud tagasihoidlik päris kate. Kuna diivan on pruun ja suurt kirjusust ma tuppa tekitada ei tahtnud, siis sai valitud ka katteriide kangas analoogtoonis diivaniga. Umbes ostetuna sai küll väike toonivahe, kuid see ei ole häiriv. Katteriide õmblesin vatiinile, taldrikuga joonistasin ringid ja teppisin läbi, et vatiin paigal püsiks ja kate ka pisut huvitavam oleks. Ise olen rahul. Esiteks juba sellega, et ma ei ole suurem asi õmbleja, aga siiski suutsin alustada; teiseks sellega, et kannatlikult joonistasin kriidiga neid ringe, siis traageldasin ja alles siis õmblesin (sageli kasutan ainult nööpnõelte abi); kolmandaks, et suutsin ühe jutiga ka lõpuni teha. 


 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar